Saturday, December 5, 2009

A night on Earth.

no see viimane nädal, töötu nädal on olnud jälle...uskumatu. lühidalt öeldes et noh. mul on viimsed 5 päeva olnud kaks dollarit taskus, sest mind vallandati, peale nädalat aega. jumal hoia. viies koht kolme kuu jooksul kes on mulle selja pööranud. võtsin väikse pitsi baari taga ja jäin vahle ja siis vallandati. täiesti ükskõik iseenesest sest mulle ei meeldinud see koht niikuinii ja otsustasin et ma ei viitsi enam baaris töötada et mul on homme proovipäev...wait for it... AUTOPESULASSE. ha:D kui lahe see oleks kui õues on 39 kraadi ja minu töö on veega mängida, pluss ma pakun ennast pitsakokaks. mõtlesin et fuckit, prooviks uusi asju eksole.
aga rääkides uskumatust. niisiis üks päev olin siin eestlaste juures, jõin gooni ja viina (goon on siis pakivein mida müüakse 4 liitri kaupa ja mis on kohhhutav aga odav) ja siis öösel, kell kaks öösel, kolmandal detsembril ma käisin skinny-dippimas. see oli jälle hetk mis lhtsalt jalad alt võttis, otseses mõttes sest lained on ikka hullud. olla täis nagu tinavile ja hullata lainetes, eriti eriti soojas vees...vau. jälle oli sihuke hetk et "paradise is not a place you go, its how you feel for a moment in your life". olemas.
järgmine päev, otsustasin eestlastega lihtsalt filmi vaadata ja vara koju magama minna. olin siis teel enda poole et võtta arvuti ja minna eksole kui ma möödun lamrocki kohvikust, see koht kus ülemus mind proovipäeval välja kutsus. kõnnin mööda ja tüüp hüüab et jou moona tule istu mu sõpradega siin. et kell oli migni 22 ja boss koos oma kuue kreeka sõbrada olid seal, ühinesin, mõtlesin et teen ühe suitsu ja lähen aga nojah, istun maha küsib boss et "mis sa juua tahad" amm...a white russian? olemas, ja teine, ja kolmas ja sõin vahepeale kaheksajalga, ja white russian jälle ja siis mul on nüüd pilet aastavahetuspeole mis muidu maksab 140 dollarit. bondi rannas, eriti hull rannapidu, dj'd ja jutud. mulle- tasuta. teh fuck.
okei LÕPUKS jõudsin eestlaste poole, kergelt vintis aga õnnelik, pärast filmi otsutasin mcdonaldsi wifiga skypes rääkida ja ära magama minna. tuuli see oli siis vestlus sinuga. räägin ja mööduvad 3 meest, kuumad, räägime juttu ja lõpuks olen ma nende pool, võtan viina. ERITI tore oli. nii naljakas, lihtsalt korjasid mu mäki eest üles ja oli üks parimaid õhtuid mul. kõige ägedamas korterit mida ma näinud olen, kolme ülitsilli mehega. vohh!
jõudsin koju LÕPUKS kell 7 hommikul.
järgmine päev...loco majapidu.
oooooh. no..aru ma ei saa. 5 päeva elada kahe dollariga, suitsudeta ja ma elan nagu mingi rikas inimene, söön õhtuti kaheksajalga ja joon white russianseid ja siis veel keset ööd saan sõnumi oma...special friendilt et tavai, ma tulen sinu poole. ...OKEI!
elan nüüd kolm nädalat üksi, mõlemad koretrikaslased läksid jõuluks koju ja mul on fancy-ass, 700 dollarit NÄDALAS maksev korter täiesti ainult mulle.
vau.
tööd pole nüüd jälle, küll leiab, no worries what so ever et tavai. over and out. random. shuffle. fucking VOHH noh!

a ja raimond, see dylan morani film on "movie with me in it" hoopis ja teine mida vaata kindlasti on "a night on earth". vot.
no mina ja filmid on täiesti omaette lugu ka.
kõik on omaette lugu. üks suur uskumatu textsfromlastnight-lugu.

1 comment:

  1. miks sul NII kiire selle joomisega oli? uskumatu lugu tõesti

    ReplyDelete