Monday, February 22, 2010

Life's a peach!



6.30 äratus
energiajook
7 tundi korjata virsikuid
linna, süüa meestega 3 kilo liha
telki
19.30 magama
repeat

ja nii kaks-kolm korda nädalas tõmmata ninad ÜLItäis täiesti uskumatutel pidudel-simmanitel-reividel

päris naljaks on tegelt. elada koos AINULT meestega. minu hetkeline pere koosneb neljast mehest, nagu murupildiul näha. aga enne seda elasin kümne mehega ja kõik puuvilja-korjajad siin on mehed ja vau... ma ei julge varsti enam tagais linna minnagi. haisen seal ja ropendan ja jumal teab kui kombetult käitun. sõber ütles siin nalja pärast et ta ei saa mind enam "sellise" pilguga vaadatagi, olen siin metsas tüübiks ära läinud. sessuhtes et... iga õhtu süüa liha ja ainult liha ja õlle peale ja suits ette ja kes see neid jalgu ikka regulaarselt razeerida viitsib. samas üks päev käisin ikka meestega motokrossi vaatamas (äge!!) ja õlle joomas aga siis ikka mõtlesin et... täiesti savi. mul on sin selle poole aastaga ainult-enda-peale-saab-loota-eluga isksus palju kindlamaks läinud ja elagu ma telgis ja meestega. moona olen ikka. jalad maa peal ja tibens!
aga on ikka mul laste-lastele midagi rääkida. ma olen varsti juba kuu aega telgis elanud! vohh!
natuke ikka vahepeal arenesime. ostsime auto. ma sõidan ka. automaat ja rool valel pool aga mis seal ikka. külavahel võib.

üks pluss veel. kuna siin on pmts 3/4 puuviljakorjajatest prantslased siis ma räägin iga päev prantsuse keeles ja ohhooo. keel on ikka suus ja palju parem kui varem.

aga mh mis plussid. life's a peach ja läheb nii aina edasi!

ainuke kurb asi on see et siin hakab suvi läbi saama... öösel ja hommikul on nii külm et magan magamiskoti JA tekiga ja hommikul lähed tööle kahe kampsuniga aga noh, kui pöike välja tuleb siis on kohe BOOM ülipalav aga ikkagi... sydney sõbrad mul ei tee enam midagi et suvi läbi, nüüd passivad kodus. mh.

hetke vaid mõni mälestus kestab, kuid on neid mida minna ei lasta, küllap siis me vajame neid sest nad tulevad taas, kas sa ootad või ei.

No comments:

Post a Comment