Saturday, November 27, 2010

Sitast saia

Okei.
kui me uus-guineaast tagasi jõudsime pidime minema nädalasele roadtripile põhjast alla tgasi sydneysse. jõudsime cairnsi, läksime tunny sõbra poole ja hakkasime raha taga ajama et seda kõike teha.
mina pidin saama maksudega tagasi 4000$, tunnyle oli pank võlgu 3500$ ja liina noh...passis niisama.
AGA
mina ei saanud sentigi tagasi oma 4000 taalast kuna väike loophole on seaduses millest keegi avalikult ei räägi. kõvv
tunnyle ütles pank et jou me ei leia su raha üles, pead veel 3 kuud ootama
ja nii me kolm olime põhja austraalias, kolme peale oli meil alla 600 dollari minu pangaarvel ja piletid tagais koju olid üle 600.
me vihkame cairnsi. istusime siis sadamas ja nutsime natuke liinaga et jee, KUI me kuidasgi tagasi sydneysse saame siis meil ei ole raha, kodu ega tööd. hurraa hurraa.

eniveis. laenasime raha ja läbi kivide ja kändude tulime tagasi, mina läksin oma peiksi juurde elama, liina mingi sõbr. saime tööd Kings Crossis. tänava ristmik täis ainult klubisid ja hoori ja narkootikume ja pidu. et me töötame siis seal. kaksikklubi, mina ühes, liina teises ja oi ma armastan oma tööd. kuus panen 2000$ kõrvale. khuul töö.

et töötan seal koguaeg. tundidega 18.00-05.00 et elu eriti ei ole, niikuinii on mul ainult Liina ja Tunny kellega iga kord kui meie vabad päevad langevad kokku käime kusagil erinevas kohas et Austraaliat võimalikult palju näha. näiteks Port Douglas
vot.
taaskord, nullist dollarist, kodutust ja töötust elust sai ülikõvv kodu, raha ja armastus.
vot see on mu elu praegu. nüüd olen kogunud tohhuijaa raha ja nädala lõpuks on mul ostetud piletid Singapuri et uus viisa saada ja noh, Singapuri olen alati tahtnud minna ka.

2 comments:

  1. mis auk see selline on, et sa oma raha ei saa kätte?
    mismoodi seal üldse palkade maxmine käib, st. kas maxtakse sulas kätte v tahavad teha ikka pangaülekandeid?

    ReplyDelete