Saturday, January 1, 2011

enne kui meelest läheb

enne kui am eestisse tagais tulen siis nädal aega ei töäödanud. üks päev käisin kalaturul sõin lobster, crab, mussels, prawns, salmon jne jne jne. ilgelt hea oli kõiki asju ära proovida
ahjaa...ma sain sealt toidumürgituse
aga siis läksin surfitundi võtma ja kujutad sa ette täitsa püsti püsis peale viite minutit. kaiga käisin. kai sakib.
ja siis vahetult enne tagsi lendamist läksin peiksiga melbourni. eriti hotellitoast välja ei saanud, õues oli rahe ka muidugi aga kui sai ja randa nägin siis oli kõige ägedam üldse. kahju et enbam kunagi minna ei saa kuna ma seal maal illegaal olen.
siis...läksin londonisse. mul on kõige ilusam maja üldse. hängisin thomasega ja jõin pinte.
tulin eestisse. tuuliga nii ei läinud nagu pidi et läksin oma kohvritega protesti. vaatasin matule ja rainerile otsa ja täitsa sõbrad on.
uskumatu kuidas ma igatsesin ja ikka armastan oma sõpru.
aga see oli siis lühidalt mu elu enne tagasi tulekut. noh...et mulle meelde jääks
kõva

No comments:

Post a Comment